Krabička plná farebných pasteliek, veselý balón s potlačou, sladké cukrovinky. To sú tradičné reklamné predmety, ktoré nájdete takmer na každom kroku. Všetky deti po nich zatúžia hneď, ako ich uvidia.
Tričká, termo hrnčeky alebo fľaše na vodu predstavujú nestarnúcu klasiku. Praktický zápisník aj pero takmer vždy potešia. Ak však hľadáte naozaj originálny spôsob, ako prezentovať vašu značku, stavte na sladkosti. Nezáleží na tom, či ste občianske združenie, rodinná firma alebo nadnárodná korporácia. Jedinečná sladká drobnosť osloví vašich stálych aj potenciálnych klientov. Najlepší darček je ten, ktorý sa dá zjesť.
Budovanie zdravej kultúry vo firme začína tým, že zamestnancom prejavíte uznanie, ktoré si zaslúžia. I keď to môžete poňať rôznymi spôsobmi, firemné darčeky fungujú najlepšie. Choďte nad rámec tradičných firemných benefitov a ukážte zamestnancom svoju ľudskú stránku.
Nový rok, nové výzvy. Aj vy ste si dali predsavzatia, čo všetko urobíte inak, ako zmeníte komunikáciu so zamestnancami, klientmi či obchodnými partnermi? Jednou z ciest je aj vytváranie pevných obchodných vzťahov pomocou propagačných predmetov, vďaka ktorým posilníte svoju značku. Ktoré darčekové predmety budú vládnuť v novom roku?
S blížiacim sa časom Vianoc premýšľate nad tým, ako by ste obdarovali svojich obchodných partnerov? Riešením by mohli byť reklamné predmety, ktoré sa považujú aj za obľúbené inšpirácie na darčeky pri rôznych príležitostiach. Ktoré to sú? Na to sa pozrieme v nasledujúcich riadkoch!
Romantické či lascívne? Dnes je už bežné všetko. Zaľúbenci si bežne darujú sexi spodnú bielizeň, romantické pobyty či erotické pomôcky, tak prečo sa zháčiť pri myšlienke darovať kondóm? Moderná doba je otvorená takýmto originálnym darčekom. Usmievate sa popod fúzy? Čítajte ďalej a dozviete sa, prečo by ste mohli týmto darčekom zabodovať aj vy.
Potreba chrániť životné prostredie je stále väčšia a je najvyšší čas, aby sme nastúpili do vlaku s názvom ekologická ohľaduplnosť. Pokiaľ chcete vašu značku prezentovať v čo najlepšom svetle, je nanajvýš dôležité zvoliť tie správne metódy.
Každá prosperujúca firma by mala mať správne nastavenú stratégiu, ktorou si získa partnerov i zákazníkov. Medzi základné kroky patrí aj výroba reklamných predmetov. Aké sú reklamné kúsky, ktoré zákazníci najviac ocenia?
Chcete obliecť svojich zamestnancov do firemných farieb alebo hľadáte zaujímavý darček na letný teambuilding? Užitočným a sympatickým riešením môže byť tričko či polokošeľa s logom vašej firmy, ktoré nielen potešia, ale aj prezentujú vašu firmu.
Koniec roka pre všetkých znamená vystúpiť z „ulity“ všedných dní a pozerať sa na svet aspoň chvíľu inými očami. Pohľad na všetko, čo sa okolo nás odohráva, je akýsi iný – v lepších farbách. Blížia sa Vianoce, sviatky pokoja, lásky a chvíľ, keď sú k sebe ľudia milší, vľúdnejší a chápavejší. Pre firmy a ich zamestnancov je to čas, kedy okrem pracovných povinností prichádzajú na rad aj rôzne zábavné večierky, slávnostné večere alebo dni plné prekvapení.
Budujte zázemie firmy krok za krokom: Firemné oblečenie s vlastným logom vám nesmie chýbať!
Každý majiteľ firmy túži po tom, aby spoločnosť prosperovala, zamestnanci podávali maximálny výkon a držali spolu ako jeden tím. Na tejto vízii nie je nič nemožné, práve naopak. Ak chcete, aby vaša spoločnosť rástla a pracovné prostredie bolo nielen efektívne ale najmä príjemné, mali by ste investovať do „vnútra firmy“. Ako?
Tetovanie je jednou z foriem skrášľovania tela. Pôvod slova tetovanie sa obvykle odvodzuje od tahitského slova „tatu“ alebo „tatau“, čo znamená vyznačiť alebo vraziť.
Jednoduché, praktické, lacné a vkusné. Týmito vlastnosťami môžeme zhodnotiť reklamné magnetky či magnetické záložky do knihy, prípadne magnetické bločky, bloky.
V súčasnej dobe sa veľmi veľa spoločností zaujíma o to, ako by mohli upútať tým správnym spôsobom.
Už začiatkom 21. storočia sa na trhu objavili silikonové náramky na ruku v rôznych pestrých farbách.
Musíme sa pochváliť našou najvyššou plyšovou hračkou, ktorú sme doteraz vyrobili pre našich klientov.
Chodci na krajnici či okraji vozovky sú povinní za zníženej viditeľnosti nosiť reflexné prvky...
Znižovanie objemu výroby plastových tašiek, najmä ich postupné zdražovanie v supermarketoch núti veľa ľudí obzrieť sa po inej alternatíve.