Ako personalizované reklamné predmety posilňujú ich lojalitu?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ak sa zákazník bude vďaka vašej firme cítiť dôležitý, máte vyhraté. Vedie to totiž k výrazne vyššej angažovanosti, spokojnosti a silnejšiemu pocitu lojality k značke. Zákaznícka dôvera je veľmi dôležitá. Verní zákazníci nakupujú čoraz častejšie. 

Dôkazom sú aj mnohé štatistiky, ktoré hovoria o tom, že existujúci zákazníci míňajú v priemere až o 67 % viac ako prví zákazníci. Pokiaľ chcete uspieť na trhu a odlíšiť sa od konkurencie, personalizované reklamné predmety vám k tomu rozhodne dopomôžu. 

Budovanie povedomia o značke

Ako firma by ste mali chápať dôležitosti budovania povedomia o značke. Branding súvisí aj s personalizáciou. Tú môžete realizovať prostredníctvom reklamných produktov, ktoré sa už dlhé roky považujú za jeden z najobľúbenejších marketingových nástrojov. 

Ak chcete zvýšiť povedomie o značke a zároveň aj posilniť lojalitu zákazníkov, choďte do toho. Štatistiky potvrdili, že 9 z 10 ľudí si zapamätá názov alebo logo spoločnosti len vďaka reklamnému predmetu. 

Nezabúdajte: Nezáleží na tom, či ste malá firma, ktorá práve začína s podnikaním alebo veľká spoločnosť, ktorej cieľom je rozšíriť svoj dosah. Začlenenie personalizovaných reklamných predmetov by malo byť samozrejmosťou. 

Zákazníci vnímajú kvalitu

Myslite v prvom rade na kvalitu. Možno sa to na prvý pohľad nezdá, ale zákazníci si ju všímajú aj na najmenších detailoch. Zamerajte sa nákup kvalitných reklamných predmetov

Áno, môže byť pre vás lákavé ušetriť peniaze nákupom lacných produktov, no ak chcete, aby si zákazníci spájali vašu značkou s kvalitou, investujte do predmetov s pridanou hodnotou. Podporia vašu serióznosť. 

tím v reklamnej agentúre diskutuje o tom, ktoré propagačné predmety personalizovať

Osobnejšie vzťahy so zákazníkmi

Zákazníci personalizáciu zbožňujú. Vďaka nej sa cítia byť videní a pochopení. Preto aj kvalitné reklamné predmety vedú ku zvýšenej lojalite zákazníkov. Pokiaľ do reklamného predmetu zahrniete hodnoty spojené s vašou spoločnosťou, vytvoríte si osobnejší vzťah so zákazníkmi. 

Trendy personalizované predmety

Aj reklamné predmety majú svoje top trendy. Do popredia sa čoraz viac dostávajú nabíjacie podložky, príslušenstvo k telefónom, poháre či fľaše na vodu, ktoré je možné opakovane použiť. Ide o darčekové predmety, ktoré sú praktické a vhodné na každodenné použitie.

Praktický tip: Najviac fungujú reklamné predmety s potlačou loga. Vedú totiž k lepšej rozpoznateľnosti značky, vytvárajú pocit jedinečnosti a osobného spojenia so značkou. 

Na trhu sa zviditeľníte

Medzi hlavné benefity personalizovaných reklamných predmetov patrí nielen zvýšenie povedomia o značke, ale aj viditeľnosti. Či už ide o personalizované perá, tašky alebo fľaše na vodu, všetky tieto produkty sú ako vychádzkové billboardy pre vašu spoločnosť. 

Zákazníci si vašu značku v podobe reklamného predmetu môžu zobrať kamkoľvek so sebou a všimnúť si ju môžu aj iní ľudia – ďalší potenciálni zákazníci. Na trhu sa tak môžete veľmi ľahko zviditeľniť len vďaka personalizovaným reklamným predmetom.